Proč je nutné mít kvalitní zpětné odkazy?

Proč je nutné mít kvalitní zpětné odkazy?

Budování zpětných odkazů patří mezi jednu z nejefektivnějších praktik SEO (optimalizace pro vyhledávače). Odkazy ale musí být umístěné na respektovaném webu a odkazovat z kvalitního obsahu, který souvisí s vaším oborem.

Web ČESKÉSTAVBY.cz běží na doméně s jasnou a dlouhodobě budovanou historií přínosného obsahu. Naše články na témata jako je stavba, bydlení nebo zahrada se standardně umísťují na prvních příčkách vyhledávačů. Je to proto, že dbáme na kvalitu domény i přínosnost obsahu na základě SEO analýz i potřeb našich čtenářů.

Chcete z našeho redakčního obsahu odkázat na svůj web? Ozvěte se nám, najdeme umístění odkazu tak, aby pomohlo našim čtenářům i vaší firmě.

  • odrážka seznamuFunkční a viditelný odkaz z kvalitního obsahu
  • odrážka seznamuPodpora návštěvnosti vašeho webu
  • odrážka seznamuPodpora SEO pro váš web

Jak bude odkaz v článku vypadat?

Váš odkaz se nijak neliší od jiných odkazů na externí zdroje v našich článcích. Můžeme jej umístit na existující slovní spojení, nebo vymyslíme formulaci, která článek rozvine. O konečném znění odkazu rozhodujete vy.

  • -Dle oboru činnosti vaší firmy najdeme kvalitní a relevantní články na serveru ČESKÉSTAVBY.cz
  • -Pomůžeme vám vybrat klíčová slova, která by měla odkazovat na váš web
  • -Zpětné odkazy umístíme do stávajícího či připravovaného článku

Vybereme vhodný článek

Najdeme úspěšný článek, který je přesně z oboru vaší firmy.

Jak bude odkaz v článku vypadat?

Umístíme zpětný odkaz

Navrhneme klíčová slova, ze kterých půjde zpětný odkaz na váš web.

Kolik lidí u nás hledá informace o stavbě, zahradě a bydlení?

Statistiky

Prezentovat svou firmu má význam tam, kam ji lidé chodí hledat. Na našich serverech několik let po sobě rosteme v návštěvnosti. Přesvědčte naše návštěvníky, že si mají vybrat právě vás!

Za posledních 12 měsíců nás navštívilo přes 6 400 000 unikátních návštěvníků, kteří cíleně hledají informace o stavbě, zahradě a bydlení v České republice.

Často kladené otázky

1. Můžu umístit odkaz do jakéhokoli vašeho článku?

Odkaz můžete umístit do textu, který je redakční a tematicky vhodný k vašemu oboru. Nelze odkazovat z PR článků jiných klientů ani z článků, kde je již příliš mnoho jiných odkazů. Seznam vhodných článků (většinou jich je velké množství) vám můžeme poslat, nebo vám s výběrem pomůže náš SEO specialista.

2. Kolik odkazů v jednom článku lze umístit?

Počet je velmi omezený: maximálně 3. Nedoporučujeme odkázat z jednoho článku vícekrát, spíše si pro umístění více odkazů vyberte více článků (cenu služby to neovlivní).

3. Je váš odkaz s atributem „follow”?

Ano. Na přání je možné nastavit i jiné atributy jako „nofollow” nebo „sponsored”.

4. Jak dlouho bude odkaz v článku umístěný

Doba umístění není časově omezená.

5. Nejsem si jistý/jistá, jaký odkaz a kam umístit. Pomůžete mi?

Pomůžeme. Stačí nám dát základní informace, tedy na jakou stránku a pod jakým slovním spojením chcete na svou službu nebo produkt odkázat. My vybereme nejvhodnější umístění.

Začněte co nejdříve

Stačí kliknout na tlačítko Objednat.
Po uhrazení faktury, která vám přijde do e-mailu, vás bude kontaktovat naše klientské oddělení.

Máte zájem o více informací?

Napište nám a my pro vás připravíme nabídku zcela na míru.