Proč si nechat nahrát vlastní podcast?

Proč si nechat nahrát vlastní podcast?

Prezentovat se formou podcastu má několik výhod a může být efektivním způsobem, jak sdílet informace, zkušenosti a rady s posluchači.

Oslovení unikátního publika, kreativní vyjádření myšlenky, produktu, rozvoj značky a nízké náklady - to je optimální způsob, jak rozšířit a sdílet vaše know-how dál. Navíc jde o evergreen content. Bude tedy dlouhodobě viset na podcastových platformách a neustále oslovovat cílovou skupinu.

Poslednout si již nahrané podcasty můžete zde.

  • odrážka seznamuDohodnutí tématu a scénáře
  • odrážka seznamuNahrání ve studiu
  • odrážka seznamuPostprodukce v agentuře
  • odrážka seznamuPublikování na Spotify, Google Podcasts a Apple Podcasts
  • odrážka seznamuSepsání PR článku, bannerová kampaň
  • odrážka seznamuPodpora v newsletteru a na sociálních sítích
  • odrážka seznamuVytvoření videa na YouTube
  • odrážka seznamuDlouhodobý efekt

Jak podcast nahrát?

Vytvoření podcastu zahrnuje celkem 3 fáze:

Před nahráváním:

  • -Domluvení termínu nahrávání
  • -Vytvoření scénáře společnými silami
  • -Konzultace scénáře a příprava na rozhovor

Nahrávání:

  • -Hodinový prostor ve studiu v Praze - Karlíně
  • -Nazvučení, nahrání podcastu, fotografie z podcastu

Po nahrávání:

  • -Úprava podcastu profi studiem (zvuk, jingly, grafika)
  • -Vydání na různých nejznámějších platformách (Spotify, Apple podcast, Google podcast, Seznam aj.)
  • -Vydání na webu ČESKÉSTAVBY.cz s krátkým info a fotkou z podcastu a odkaz na přehrání
  • -Sepsání PR článku, který uveřejníme na hlavní straně ČESKÉSTAVBY.cz
  • -Podpora článku o podcastu na sítích a v newsletteru
  • -Bannerová podpora k aktuálnímu dílu podcastu
  • -Vytvoření videa na YouTube (pouze statické foto, bez videa)

Fotografie z natáčení našich podcastů

Často kladené otázky

1. Je podcast online, popř. s video záznamem?

Ne, podcast předtáčíme ve studiu pouze na mikrofon. Výhodou je, že se můžeme během natáčení zastavit, opravit přeřek, nebo když se něco nepodaří – přehrát to znovu. Video záznam prozatím nepořizujeme – do budoucna to není nemožné.

2. Jak dlouhý by měl scénář/podcast být?

Optimální počet otázek k podcastu je okolo 15 otázek. Klient většinou dodává za sebe cca 10 otázek, které by měly být hlavní myšlenkou celého tématu dílu. My je pak doplňujeme o naše dotazy a společně s klientem pak scénář ladíme do finální podoby. Samotná délka podcastu by pak měla být od 25 – 40 minut.

3. Může v podcastu zaznít něco o mé firmě/produktu?

Ano, na začátku každého dílu představujeme v krátkosti nejen hosta, ale i firmu, kterou zastupuje. Během celého dílu je pak možné zmínit informace k produktu/službě, ale vždy velmi lehkou cestou, aby podcast nevyzněl jako čistě produktová reklama. Cílem podcastu je odpovědět na danou problematiku a vyřešit posluchačům určitý problém, reflektovat aktuální situaci na trhu.

4. Jaká je poslechovost podcastu?

Podcast ČESKÉSTAVBY.cz se snaží následovat trendy poslední doby. Pořád jde ale o nový projekt a úzceprofilovou oborovou záležitost. Průměrné přehrání jednoho dílu je v delším časovém horizontu okolo 500 přehrání. Ale čísla nám stále rostou, jedná se o dlouhodobou formu spolupráce, protože se snažíme mít každý díl unikátní a téma po krátkém čase neopakovat. Velkou výhodou je, že k podcastu je navázáno mnoho doplňkových služeb, vč. PR článku (kvalitní seo odkazy), podporu na sítích aj., což z celé služby dělá velmi zajímavý produkt na míru.

Zařaďte se mezi naše klienty

Začněte co nejdříve

Stačí kliknout na tlačítko Objednat.
Po uhrazení faktury, která vám přijde do e-mailu, vás bude kontaktovat naše klientské oddělení.

Máte zájem o více informací?

Napište nám a my pro vás připravíme nabídku zcela na míru.