Facebookové stránky serveru ČESKÉSTAVBY.cz mají 100 000 fanoušků. Zahrada Bydlení Stavba Obecný

Proč mít své články na našem Facebooku?

Protože máme přes 100 000 fanoušků rozdělených dle jejich zájmu. Byla by škoda nevyužít publikovaného článku a neoslovit jím další zacílené lidi.

Náš server má celkem 4 profily (obecný, stavba, zahrada a bydlení), kde na každém je jiná cílová skupina. To nám zvyšuje angažovanost fanoušků a tím i dosah příspěvků.

  • odrážka seznamuVysoký počet našich fanoušků
  • odrážka seznamuDalší komunikační kanál
  • odrážka seznamuZajímavé téma zvyšuje dosah
  • odrážka seznamuCílení na stavbu, zahradu nebo bydlení

Jak publikování článku na našem Facebooku funguje?

Poté, co je článek na serveru ČESKÉSTAVBY.cz vydaný, vybereme naši nejvhodnější Facebook stránku (stavba, zahrada či bydlení) a příspěvek s komentářem publikujeme.

Vydaný článek

Nejprve se článek musí publikovat na serveru ČESKÉSTAVBY.cz, kde je plně optimalizován pro publikaci na sociální sítě (open graph).

Příspěvek na mobilu

Příspěvek s odkazem na článek také na mobilním Facebooku.

Jak publikování článku na našem Facebooku funguje?

Facebook stránka ČESKÉSTAVBY.cz / Bydlení

Příspěvek se publikuje na nejvhodnějším profilu serveru ČESKÉSTAVBY.cz.

Příspěvek na počítači

Takto vypadá publikovaný příspěvek na Facebooku.

Další ukázky příspěvků na FB našich klientů

Často kladené otázky

1. Kolik lidí si příspěvek na FB profilu prohlédne?

Vše záleží na tom, jak moc je článek zajímavý pro lidi. Většinou se dosah jednoho příspěvku počítá v jednotkách tisíc zacílených lidí.

2. Nejsou již sociální sítě na ústupu?

Naopak. Na sociálních sítích je čím dál více lidí. Například Facebook nyní používá nejvíce lidí mezi 30-40 lety, což je velice zajímavá cílová skupina. Celkově Facebook aktivně používá přes 5,1 miliónů lidí v České republice.

3. Mám svůj facebook, stačí mi publikovat zde?

Určitě doporučujeme pracovat s vlastními fanoušky na svém Facebooku. My ale nabízíme dalších až 100 000 lidí k oslovení.

4. Nemám FB, nechodím tam a nezajímá mě. Proč bych měl mít tedy články na FB?

Většina vašich budoucích zákazníků právě na Facebooku je a hledají informace a inspiraci právě tam. Pokud nejste na Facebooku aktivní, oslovíme tyto lidi za vás, aby se mohli stát vašimi zákazníky.

5. Jak se články na facebookové stránky vašeho serveru vkládají?

Poté, co je článek na serveru ČESKÉSTAVBY.cz redakcí vydaný, vybereme naši nejvhodnější Facebook stránku a příspěvek s komentářem publikuje náš specialista na sociální sítě.

6. Mohu si tam dát video?

Ano, video může být součástí článku.

7. Pošlete mi poté nějaké statistiky?

Ano, Facebook vše poměrně přesně měří. Každý měsíc tak rozesíláme klientům podrobné statistiky každého zveřejněného příspěvku. Ukázku e-mailu naleznete zde.

Zařaďte se mezi naše klienty

Začněte co nejdříve

Stačí kliknout na tlačítko Objednat.
Po uhrazení faktury, která vám přijde do e-mailu, vás bude kontaktovat naše klientské oddělení a dohodne další postup.

Máte zájem o více informací?

Napište nám a my pro vás připravíme nabídku zcela na míru.